Tanácsadás

A COVID-19 járványt követő gazdasági válság egy teljesen új szemléletet és stratégiát követel meg a reklámeszközök gyártóitól. Mivel a járvány és a válság együttes hatásai a különböző időszakokban különbözően hatnak a vásárlói döntéshozatalra, az eladáshelyi reklámok fókuszát is ennek megfelelően, szakaszosan szükséges alakítani. A trendek változásainak köszönhetően kiemelten fontossá válik a beszállítók reakcióideje, a proaktív vevőtámogatás, az innovatív megoldások alkalmazása – amelyeket egy vállalkozás csak akkor tud realizálni, amennyiben mind tudásszint, mind tapasztalat tekintetében kiemelkedik az átlagból. Ez már egy olyan, komplex tanácsadási irány, amelyben a megrendelő és a beszállító a tervezés első lépéseitől a fizikális megvalósításig képes aktívan közreműködni.

A TRUSTED anyacég keretein belül működő ENDORIENCE komplex tanácsadással foglalkozik, a vásárlói élmények megteremtése és biztosítása piacán. A hagyományosan a POS (point of sales) területből kifejlődő, azt tudatosságában, és spektrumában mára jelentősen elhagyó üzletág még meglehetősen újnak számít a nemzetközi üzleti életben. Az ENDORIENCE 13 éves sikeres POS múltat tudhat magáénak. Ráadásul a POS területén belül a prémium irányt képviselte, és éppen az ott keletkezett, egyre komolyabb és szélesebb körű ügyféligények hívták életre. Az ENDORIENCE stratégiát épít, tervez, menedzseli a gyártást és a kivitelezést. Vagyis felelősséget vállal egyszemélyben az egész projektért. Ez a komplex szolgáltatás jelentős idő- és költségmegtakarítást biztosít a partnerek számára, illetve egyértelműen biztosítja a magas színvonalú végeredményt.

Tanácsadói termékek: https://endorience.hu/products/