Szakmai háttér

A TRUSTED 2003-as megalapításakor meghatározott stratégája olyan pozíciót határozott meg a cégnek a piacon, amely a hagyományos ügynökségek, és a klasszikus gyártó kapacitásokkal rendelkező termelővállalatok között helyezkedik el. Ez egyben azt is jelenti, hogy az eladáshelyi reklámanyagok és -eszközök tervezésének és kivitelezésének teljes folyamatába bekapcsolódik, magasabb szintű és komplexebb szolgálatást biztosítva partnerei számára. Az egyedi pozíció egyedi fejlődési lehetőséget is biztosít a cégnek: a gyártási technológia és a grafikai és egyéb tervezési folyamatok egymással párhuzamos fejlesztése garantálja a legjobb minőséget, és a legfejlettebb technológiai megoldásokat.

A TRUSTED fejlődésében meghatározó lépés volt a nemzetközi színtérre lépés, amelyet ráadásul a prémium minőségben kivitelezett termékeinek köszönhetően olyan kiemelt piacokon indított, mint egyes óra- és ékszeripari luxusmárkák teljeskörű kiszolgálása. Amellett, hogy az export megrendelések egyértelműen igazolták a cég tudás- és innovációközpontú üzleti modelljének sikerét, a prémium termékek nemzetközi szintjére lépés új látásmódot és tudást hozott a vállalatba. A több mint egy évtizede élő és fejlődő partnerkapcsolatok ezeken az exkluzív piacokon a kompromisszummentes vevői kiszolgálás színvonalának egyértelmű értékmérői.

A 2008-as gazdasági válságot fiatal vállalkozásként többek között annak köszönhetően tudta sikeresen kezelni a cég, hogy a prémium szemléletet a kezdetek óta a magyar piacon is alkalmazta, és a nemzetközi tapasztalatokkal meg is erősítette azt. A rugalmas gyártási kapacitásoknak és az alkalmazott technológiák széles körének köszönhetően ráadásul egyszerre képes kiszolgálni a teljesen egyedi megrendeléseket és akár egy teljes üzlethálózat berendezésének tervezését és kivitelezését. Az egyedi-, kis- és nagyszériás gyártási tapasztalattal a vállalat a megbízás méretétől függetlenül képes optimális költségszinten biztosítani a projektet teljes szélességében, és a vevői elképzelést egészen a helyszíni szerelésig megvalósítani.

A 2010-es években a cég bevételét, dolgozói létszámát és partnerei számát is folyamatosan növelni tudta, az új igények megbízható kiszolgálása érdekében pedig megnyitotta új központját is, ahol az alapelveknek megfelelően továbbra is egy fedél alatt zajlik a tervezés és a kivitelezés. A COVID-válság a TRUSTED-ra is jelentős hatással volt, azonban a piaci trendekkel ellentétben a vállalat ezt a hatást pozitívan érzékelte, és az üzlet fejlesztésére tudta felhasználni. A prémium- és luxustermékek keresletének válságállósága miatt a legmagasabb szakmai és minőségi szintet képviselő megbízások még erősödni is tudtak, ezért a vállalat még ebben az időszakban is a fejlesztésekre tudott fókuszálni.